1. Яка динаміка вашого продажу за 4 місяці поточного року?
На жаль, початок військових дій, негативно позначився на наших продажах у березні та квітні, і вони знизились до 1/3 від планів на ці місяці, січень, лютий плани були повністю виконані і це дуже порадувало.
2. Які тенденції переважають на ринку металоторгівлі?
Основні тенденції на сьогодні:
3. Як змінилася структура продажу металопродукції?
Ми не побачили суттєвих змін у структурі продажу.
4. Чим і як споживачі заміняють часткову відсутність української продукції?
Мені складно відповісти на це питання, але на початок травня повної відсутності деяких позицій ми не побачили.
5. Як ваша компанія переформатувала свою роботу за умов війни?
У різних регіонах по-різному, якщо говорити про загальні зміни, це:
Коментарі інших учасників зібрали журналісти видання GMK-Center: посилання на статтю GMK-Center
Опубліковано: 13.06.2022
Поділитися: