Директор з продажу І.А. Пономарьова представила детальний аналіз продажів 2017 року. Обсяг продукції, що імпортувалась протягом 2017 року, склала понад 120 тис. т. Це стало абсолютним рекордом за весь час існування компанії та дозволило бути конкурентоспроможними на ринку як з трейдерами, так і з виробниками. За даними Метал Експерт обсяг імпорту арматури фірми ВІКАНТ в деякі періоди досягав 83% і в розрізі всіх закупівель частка імпорту склала близько 42%.
У 2017 році ВІКАНТ почав більш тісно співпрацювати з Метінвестом щодо закупівлі труби.
За даними Держкомстату обсяг будівельних робіт в Україні за 2017 рік збільшився на 20%. Основними областям, на які припало зростання, стали Київ (+ 30%), Одеса (+ 38%), Харків (+ 23%), Дніпро (+ 29%). Споживання сталевого будівництва зросло на 9%.
Спираючись на показники всередині компанії, було відзначено перевиконання плану на 3%. Представництва, які перевиконали план - Кривий Ріг, Київ, Полтава, Миколаїв, Хмельницький, Кам'янець-Подільський, Кропивницький, Запоріжжя.
У грудні 2017 року було закуплено значну кількість листів. При цьому запаси вирішено не зменшувати, а навпаки збільшувати. Ведеться активна робота по розширенню асортименту і пошуку нових зарубіжних постачальників.
У планах на 2018 рік - продати металопродукції на 7,2% більше в порівнянні з минулим роком.
У минулому році фірма Викант відкрила нові представництва в
Філії на сьогоднішній день вже показали хороші результати.
Основний продаваної позицією компанії Викант залишається арматура.
По всій компанії частка продажу арматури становить 65%, катанки, труб, листів, кутиків - по 5%. Найбільш рентабельними позиціями в 2017 році були арматура ГОСТ, термооброблений дріт, арматура НДЛ, балки, дріт, круги сталеві.
В ході наради, менеджер з підбору персоналу О.П. Кривоконь підвів підсумки кадрової роботи, навчання та оцінки персоналу в системі Collaborator за 2017 рік.
Про безпеку в компанії розповів А.В. Зайцев, а С.А. Кравченко відповів на питання в розрізі надання технічних послуг.
Відповідальна за впровадження системи CRM в компанії, Є.В. Лісковщенко анонсувала впровадження ряду звітів:
Всі ці звіти допоможуть побудувати воронку продажів за номенклатурою, підрозділах, регіонах, галузях з урахуванням сезонності та зміни ціни.
Опубліковано: 01.02.2018
Поділитися: