Ваша область: ?
Ваша область: ?

Навчання персоналу

Раді поділиться новиною та гарним враженням від попереднього навчання 26-27 травня у Кривому Розі. Захід проводився за системою "Активне Професійно-Психологічне Навчання"

Було розглянуто чимало цікавих тем:

  • психологія покупців;
  • робота з запереченнями;
  • мова фактів і користі;
  • утримання ініціативи та інше.

Обговорювалися відкриті питання для поліпшення продажів. Проводилися різні конкурси.

День перший

В перший день знайомства, яке пройшло в невимушеній, позитивній обстановці. Для зближення колективу, Олександр Павлович провів цікаві завдання.

Поділилися прикладами з життя про те, як обходити опір покупців і м'яко виходити з конфліктних ситуації.

Олександр Павлович відкрив багато корисних, в роботі і в житті, секретів.

Розглядали такі поняття, як:

  • мова фактів і мова користі;
  • що є в роботі з клієнтами ефективними базовими навикамі.

Вчилися працювати з запереченнями, на базі питань:

  • ціни,
  • логістики,
  • договірних відносин. 

     

 

День другий

На другий день Григорій Анатолійович поділився своїм досвідом роботи у продажах.

На основі дитячої казки, розповів про те, як треба ставитися до продажів, до існуючих і майбутніх клієнтів.

Нові технології

Розповідав про нові технології, про роботизацію виробництва та зварювальних робіт, укладання на палети.

Колективно прийшли до висновку, що впровадження нових технологій і роботів значно прискорить процес роботи, але не замінить людського спілкування і емоцій.

Корисною інформацією поділилася  Інна Олександрівна. Вона дала цінні поради про те, як зробити & nbsp; процес продажів ефективним і максимально комфортним.

 Розбирали питання про те:

  • Як утримати ініціативу при розмові з покупцем?,
  • Відкриті та професійні питання для поліпшення продажів.
  • Питання для самоаналізу.
  • Розглянули етапи правильного ведення переговорів і його алгоритм.


    Закінчилось навчання спільним поїданням піци та обговоренням двох цікавих, але трохи утомливих, днів.

Опубліковано: 28.05.2017

Поділитися:

Повернутися до списку новин

БАЖАЄТЕ ПЕРЕДЗВОНИМО ВАМ
ПРОТЯГОМ 3 ХВИЛИН?