Працюючи в тісному контакті з покупцями і постачальниками розумієш з якими завданнями їм доводиться стикатися щодня.
Періодично виникають ситуації, коли стандартні вироби металопрокату не зовсім підходять. А зміна, наприклад, довжини прутка арматури, може мати позитивний економічний ефект, або реалізувати інженерні задуми.
Розуміючи завдання покупців і можливості виробників, наша компанія неодноразово виступала замовником специфічної сталевої продукції під індивідуальні проекти.
Клієнтами і партнерами нашої металобази є будівельні компанії, виробничі організації, металотрейдери, структурні підрозділи органів місцевого управління комунальною власністю, приватні будівельні організації і т. д.
У цій статті ми розглянемо особливості роботи заводів, які виготовляють залізобетонні вироби (ЗБВ).
Технологія виробництва ЗБВ базується на трьох основних операцій:
При формуванні важливо дотримання температурного і влажностного режимів обробки і технології обробки лицьових поверхонь.
Саме спосіб формування збв є основним показником технології.
Використання правильно підібраною технології виробництва ЗБВ дозволяє досягти максимального управління структурою бетонної суміші.
Схеми виробництва залізобетону розрізняють по виду формування:
При виконанні ЗБВ, близько 20% собівартості складають витрати на металеву арматуру.
Процес організації арматурних робіт має важливе технічне і економічне значення.
На цьому етапі кожен нюанс має значення. І найменше зміну здатне справляти величезний вплив на загальний результат.
Був випадок, коли ми замовляли для нашого постійного покупця періодичну арматуру довжиною 7 метрів, замість звичних 6 м або 12 м. Таке рішення сприяло суттєвому зниженню витрат на виготовлення великої партії ЗБВ під спецпроект.
Існують два совршенно різні типи зміцнення ЗБВ:
У першому випадку для армування використовується ненапряженная арматура. Металеві каркаси або сітки зварюють з прутків арматури різного діаметру.
В ділянках виникнення розтягуючих напруг використовують робочу арматуру, яка здатна сприймати їх.
На ділянках без напруг використовують монтажну арматуру. Для навантажувальних робіт, додатково з монтажною арматурою, застосовують петлі або гаки. Каркаси виготовляють на основі креслень, в них зазначаються діаметри, довжини і кількість прутків і відстань між ними, і точки з'єднання.
Використання каркасів максимальної готовності дозволяє істотно зменшувати трудові витрати.
Отриманий каркас поміщають у форму і закріплюють його.
При виробництві арматурних каркасів застосовують резательное, згинальний та зварювальне обладнання.
Положення металевої основи у формі визначає розмір захисного шару бетону, який перешкоджає корозії арматурних стрижнів.
При виробництві арматурних каркасів використовується арматуный прокат в бунтах, якщо її діаметр становить 10мм і менше.
Арматура великого діаметру поставляється в прутах довжиною 6 і 12 метрів.
В індивідуальному порядку можливі поставки арматурної сталі спеціальних довжин.
Якщо арматура надходить в бунтах, її розмотують випрямляють, очищають і ріжуть на потрібні довжини на правильно-відрізних обладнанні.
6 і 12 метрові стрижні арматурного мірного прокату ріжуть на потрібні довжини, а після з'єднують методом контактного стикового зварюванням.
Методом гнуття арматури роблять петлі, хомути і т. д.
Використовуючи плоскі металеві сітки виробляють просторові сталеві основи.
В процесі виконання попередньо напружених ЗБВ в бетонній суміші створюється попереднє обтиснення по перерізу або на ділянках освіти розтягуючих напружень. Значення обтиснення становить 50-60 кг/см2, для напірних труб до 100-120 кг/см2.
Цей процес забезпечується последействиями натягнутих арматурних стержнів, а саме за рахунок адгезії арматури і суміші бетону із-за застосування анкерних пристроїв.
Важливою умовою натяженияесть - межа пластичності арматури – 85-90% текучості сталі ( не більше 65-70% межі міцності на розрив для вуглецевої сталі).
Для виконання попередньо напружених виробів в ролі основної арматури використовують зміцнену витяжкою горячекатаную арматуру в прутках і бунти, і сітки і каркаси – в якості допоміжної.
Натяг арматурного прокату здійснюють такими методами:
Види передачі завчасного напруги арматурних прутів:
Опубліковано: 15.12.2016
Поділитися: