Ваша область: ?
Ваша область: ?

Стратегічний МЕТАЛ

Складна економічна ситуація була причиною спаду і затяжної стагнації в будівельній сфері. У 2014 році будівництво значно скоротилося, а в 2015 році знизилася і кількість інвестицій в дану галузь.

Початок відновлення будівельної галузі

Тільки в 2016 році на будівельному ринку України, вперше за 5 років, спостерігалися пожвавлення і зростання, який склав 13%.

Ринок почав відновлюватися. Інвестиції в будівельну галузь зросли вперше з 2012 року. Основним їх джерелом були власні кошти компаній, рідше - кошти населення, ще рідше-кредитні, оскільки процентні ставки кредитування істотно перевищували показники рентабельності, а іпотечне кредитування було можливим лише в теорії.

Проте, деяке пожвавлення будівельного сектора (через відсутність чіткої стратегії законодавчого регулювання і підтримки металургійної та будівельної галузей) ще не є показником стабільності та стійкості розвитку.

Очікування

В 2017 році очікується подальше, хоч і повільне, але все ж відновлення ринку - на 3-4%.

буде Розвиватися сектор житлового будівництва, а так само відродження і реконструкція нежитлового та інженерного секторів (трубопроводи, комунікації, лінії електропередач), інвестування яких істотно знизився в 2015р.

Стратегічний МЕТАЛ

Металопрокат є стратегічно важливим матеріалом у будівництві. Від того, наскільки стабільною буде його вартість, в чому визначається подальший розвиток всієї будівельної галузі в Україні.

Вартість металопрокату в чому залежить від економічних (вартість сировини, енергоресурсів тощо), політичних (відновлення робіт стратегічних підприємств галузі) і макроекономічних чинників (політика КНР).
2016 рік був для металобази ВІКАНТ успішним. Приріст продажу металопрокату за рік склав 16%, що відповідає тенденції зростання та відновлення ринку.

В Україні, через відсутність стабільного розвитку реального сектору економіки та низького забезпечення житловими і нежитловими площами, великою кількістю "заморожених" об'єктів будівництва, можна судити про значний потенціал ринку металопродукції.

Лідер продажів.

На території України 45% продажів від усього асортименту металопродукції довелося арматурний прокат, а в деяких регіонах він досяг 70%.

Ключові споживачі

Основними споживачами металопрокату в 2016 році були:

  1. Трейдери (32%),
  2. Будівельники (29%),
  3. Виробники (22%).


Ми припускаємо, що в 2017 році розподіл за групами клієнтів та виду прокату, якщо і зміниться, то незначно.

Перспективні регіони

У південних регіонах України розбудовується приватний сектор, є перспектива забудови узбережжя і проекти з будівництва промислових об'єктів.

Центральні регіони розвиваються в житловому, промисловому і аграрному напрямках будівництва, тому також є вельми цікавими і перспективними.

Варто відзначити і факт розвитку житлового будівництва і машинобудування в західних областях країни.

 

Як зазначив директор компанії "ВІКАНТ" Григорій Анатолійович Носко:"В поточному році, важливим завданням для нас є чітке розуміння того, як бізнес вписується в економіку країни і світу, аналіз та автоматизація бізнес-процесів, диверсифікація товарного асортименту і ринку збуту.

Основним потенціалом компанії ми вважаємо свою команду. Розвиток професійних та особистих якостей працівників є для нас ключовим напрямком. Навіть маючи саму ефективну і правильну стратегію домогтися успіху самотужки неможливо, для цього потрібна команда. Команда людей, які люблять свою роботу "Щасливий співробітник - успішний клієнт".

Ринок не стоїть на місці, клієнти стають більш виборчими і вимогливими, тому ми повинні забезпечити продуманий до дрібниць сервіс і комфорт, якого вони ще не бачили, тобто випереджати їх бажання, вміти вирішувати складні завдання і бути на висоті при кожному контакті.

Опубліковано: 17.02.2017

Поділитися:

Повернутися до списку новин

БАЖАЄТЕ ПЕРЕДЗВОНИМО ВАМ
ПРОТЯГОМ 3 ХВИЛИН?